Bert-Carla.reismee.nl

Het is gelukt !!!!

Wij zijn in Bangkok, wel vertraging, daar heeft Carla van geprofiteerd op de luchthaven van Dubai. Zijn s' avonds naar restaurant gegaan dat wij beiden al eerder op onze reizen hadden bezocht. Afgemat in ons mandje gekropen en heerlijk geslapen. Vandaag door Bangkok geslenterd, ontmoeten een man die ons prima ideeën gaf om naar niet toeristische plekken, de highlights kende Carla en ik al. Fantastisch om een andere kant van Bangkok te zien. Ook weer heerlijk gegeten in één van de vele eettentjes langs de weg, in dit geval langs de rivier. Verder vandaag 1000 bath ( 22 euro) gekregen, had een portemonnee gevonden, een man ging van de boot en verloor zijn beurs, snel achter hem aan en de rijk gevulde beurs teruggeven. De man was geschrokken en snelde weg. Later kwam hij terug en gaf mij 1000 bath en zei als ik het zelf niet wilde hebben dat ik het dan aan iemand moest geven die het wel kon gebruiken. Daardoor kon ik het moeilijk weigeren. Trouwens, wie goed doet, goed ontmoet. Dit zijn, heel kort, onze eerste indrukken, lees en geef reactie, dan weten wij ook of deze weblog werkt. Alles gaat dus goed met ons, tot volgende bericht

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!