Bert-Carla.reismee.nl

Leven langs de rails

Vandaag weer eens met de trein. Voor 15 bath pp ( 33 eurocent) hebben wij 2 uur schommelend en dommelend de afstand tussen Ayutthaya en Bangkok afgelegd. Het is altijd weer een feest om met de trein te gaan. Het leven in - en buiten de trein trekt langzaam aan je voorbij en steeds wisselen de passagiers en de landschappen. Wij verwonderen ons over de verscheidenheid van mensen en zij verwonderen zich over de Big Boss ( ik dus ) en de Preity Lady ( Carla dus). In Bangkok de ondergrondse genomen en weer naar ons 'eigen'hotel in Sathorn gegaan. Eerst nog even langs bij Starbuck café, om eindelijk weer eens een heerlijke kop koffie te kunnen drinken. Verder hebben wij door de stad geslenterd en uiteraard mijn overhemden op maat gepast en alles klopte. Morgen worden de overhemden en linnen broek keurig bij het hotel afgeleverd. Weinig indrukwekkende gebeurtenissen, maar dat is ook een heel belangrijk onderdeel van het reizen. Het gaat zoals het gaat en zo gaat het.

Dus , so far so good en tot volgende bericht, zal waarschijnlijk Dubai worden!!!