Bert-Carla.reismee.nl

Zon, zee en heel veel zand

De golven van de zee sloegen met regelmaat op 2 meter afstand van onze kamer op het strand. Dit zorgde voor een heerlijke nacht en als de zon s' ochtends met veel bravoure de kamer binnenschijnt, begint de dag ook weer goed. Wij hebben ons aan het kleine strandje gesetteld, achter de zandzakken ( zie foto) was het prima vertoeven. De boeken tevoorschijn gehaald en het luieren begon. Uiteraard was dat voor mij een uur alweer voorbij en ben toen langs het strand gaan banjeren, fototoestel mee en de plaatjes presenteren zich vanzelf. S' middags naar de white sand dunes geweest en visserplaatje bezocht. Vooral de duinen waren weer een prachtig natuurverschijnsel, wij werden geheel opgeslokt door dit natuurgeweld. Fantastisch hoe zand en wind elkaar vinden om de prachtigste schilderijen tot stand te brengen. Daar zijn weer een serie foto's van gemaakt. Enkele staan in map foto's. Tegen de avond naar een andere duinpartij gereden, nu was het zand okerkleurig. Het was de bedoeling om een sunset mee te maken. Helaas door zware bewolking was ddar geen sprake van. Jammer, meer de sunsets komen nog wel. So far so good, morgen weer richting Mekong Delta voor ons volgende avontuur. Er is zoveel schoonheid om vast te leggen dat het steeds moeilijker wordt om een selectie plaatsjes te maken. Neem er dus de tijd voor en reis mee in de verbeelding.