Bert-Carla.reismee.nl

Zwerven door Bangkok

Vandaag weer een zwerfdag, gaan op weg en laten ons bepalen door wie en wat wij tegenkomen. Dat levert altijd weer verassingen op. Komen in een 'museum' met werkelijk prachtige sculpturen uit de verleden tijd van Thailand. Birma en Cambodja. De buddha's brachten ons haast letterlijk in hogere sferen. Gebouw was 5 verdiepingen hoog en op elke etage de meest mooie beelden en schilderijen. Verder weer de rivier op en met de busboot naar What Po ( tempelcomplex, gegaan, daar waren de monniken bezig met voorbereiding van een ceremonie, morgen om 08.00 uur. Tja, daar zijn wij weer een tijd gebleven en de verhalen van de monniken aangehoord. Verder, gewoon zwerven door de stad en steeds weer op nieuwe plekken uitkomen. Onderweg hapje en drankje, kijken naar treinstation voor treinverbindingen en dan is een sateetje een heerlijke versnapering. Morgen gaar wij richting Saigon ofwel Ho Chi Minh city. Kijken hoe het daar is, vliegen met Air Asia van international airport. Alles gaat hier ook weer normaal. So far so good en tot volgend bericht. Zie foto's wel paar keer aanklikken om groter beeld te krijgen